Planning, Designing, and Building a Customized UI Library: A Step-by-Step Guide for Improving Frontend Development
Gubau Amores, Pol
Voces Merayo, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Planificació, disseny i creació d' una biblioteca d' interfície d' usuari personalitzada: Una Guia Pas a Pas per Millorar el Desenvolupament Frontend
Additional title: Planificación, diseño y creación de una biblioteca de interfaz de usuario personalizada: Una Guía Paso a Paso para Mejorar el Desarrollo Frontend
Date: 2024
Description: 202 pag.
Abstract: Creating a custom React interface library for frontend components. With a context and background phase, explanation of technologies, library planning and design, including identifying the need in the current ecosystem and defining the scope and feature set. It will also cover best practices for code organization, documentation, and testing, as well as building the library using React and other relevant technologies.
Abstract: Creació d'una biblioteca d'interficies de React personalitzada per a components frontend. Amb fases de context i antecedents, explicació de les tecnologies, planificació i disseny de la biblioteca, incloent la identificació de la necessitat a l'ecosistema actual i la definició de l'abast i el conjunt de característiques. També cobrirà les millors pràctiques per a l'organització del codi, la documentació i les proves, així com la construcció de la biblioteca mitjançant React i altres tecnologies rellevants.
Abstract: Creación de una biblioteca de interficies de React personalizada para componentes frontend. Con fases de contexto y antecedentes, explicación de las tecnologías, planificación y diseño de la biblioteca, incluyendo la identificación de la necesidad en el ecosistema actual y la definición del alcance y el conjunto de características. También cubrirá las mejores prácticas para la organización del código, documentación y pruebas, así como la construcción de la biblioteca mediante React y otras tecnologías relevantes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Comunicació Interactiva [2503873]
Study plan: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Subject: React ; Desenvolupament de software ; Disseny ; Typescript ; Comunicació Interactiva



202 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2024-11-25, last modified 2024-12-08



   Favorit i Compartir