Google Scholar: citations
Las Franquicias, estrategia publicitaria de una sola vía
Baskin Totesaut, Roberto José (Universidad Simón Bolívar (Veneçuela))

Additional title: Les Franquícies, estratègia publicitària d'una sola via
Additional title: Franchising, a one-way advertising strategy
Date: 2025
Abstract: Este ensayo se centró en analizar considerando algunas variables relevantes el modelo de negocio de franquicias, prestando especial atención a factores que suelen pasarse por alto, como el impacto de la acelerada transformación digital post-pandemia y las limitantes en cuanto a la participación en la toma de decisiones o diseño e implementación de estrategias como la publicitaria. Esta disrupción tecnológica plantea un desafío significativo para las franquicias, ya que su estructura suele limitar la capacidad de los franquiciados para adaptarse rápidamente a nuevas tendencias.
Abstract: Aquest assaig es va centrar en analitzar considerant algunes variables rellevants el model de negoci de franquícies, prestant especial atenció a factors que solen passar-se per alt, com l'impacte de l'accelerada transformació digital post-pandèmia i les limitants quant a la participació en la presa de decisions o disseny i implementació d'estratègies com la publicitària. Aquesta disrupció tecnològica planteja un desafiament significatiu per a les franquícies, ja que la seva estructura sol limitar la capacitat dels franquiciats per a adaptar-se ràpidament a noves tendències.
Abstract: This essay focused on analyzing the franchise business model considering some relevant variables, paying special attention to factors that are often overlooked, such as the impact of the accelerated post-pandemic digital transformation and the limitations in terms of participation in decision making or design and implementation of advertising strategies. This technological disruption poses a significant challenge for franchises, as their structure often limits franchisees' ability to adapt quickly to new trends.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Franquicias ; Disrupción tecnológica ; Inversión ; Estrategia publicitaria ; Franchising ; Technology disruption ; Investment ; Advertising strategy ; Franquícies ; Disrupció tecnològica ; Inversió ; Estratègia publicitària
Published in: Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 21-28 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v8-n35-baskin
DOI: 10.5565/rev/qp.406


8 p, 249.8 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles

 Record created 2025-01-26, last modified 2025-02-04



   Favorit i Compartir