Las Franquicias, estrategia publicitaria de una sola vía
Baskin Totesaut, Roberto José 
(Universidad Simón Bolívar (Veneçuela))
Títol variant: |
Les Franquícies, estratègia publicitària d'una sola via |
Títol variant: |
Franchising, a one-way advertising strategy |
Data: |
2025 |
Resum: |
Este ensayo se centró en analizar considerando algunas variables relevantes el modelo de negocio de franquicias, prestando especial atención a factores que suelen pasarse por alto, como el impacto de la acelerada transformación digital post-pandemia y las limitantes en cuanto a la participación en la toma de decisiones o diseño e implementación de estrategias como la publicitaria. Esta disrupción tecnológica plantea un desafío significativo para las franquicias, ya que su estructura suele limitar la capacidad de los franquiciados para adaptarse rápidamente a nuevas tendencias. |
Resum: |
Aquest assaig es va centrar en analitzar considerant algunes variables rellevants el model de negoci de franquícies, prestant especial atenció a factors que solen passar-se per alt, com l'impacte de l'accelerada transformació digital post-pandèmia i les limitants quant a la participació en la presa de decisions o disseny i implementació d'estratègies com la publicitària. Aquesta disrupció tecnològica planteja un desafiament significatiu per a les franquícies, ja que la seva estructura sol limitar la capacitat dels franquiciats per a adaptar-se ràpidament a noves tendències. |
Resum: |
This essay focused on analyzing the franchise business model considering some relevant variables, paying special attention to factors that are often overlooked, such as the impact of the accelerated post-pandemic digital transformation and the limitations in terms of participation in decision making or design and implementation of advertising strategies. This technological disruption poses a significant challenge for franchises, as their structure often limits franchisees' ability to adapt quickly to new trends. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Franquicias ;
Disrupción tecnológica ;
Inversión ;
Estrategia publicitaria ;
Franchising ;
Technology disruption ;
Investment ;
Advertising strategy ;
Franquícies ;
Disrupció tecnològica ;
Inversió ;
Estratègia publicitària |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 21-28 (Ensayos) , ISSN 1988-8732 |
Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v8-n35-baskin
DOI: 10.5565/rev/qp.406
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Questiones PublicitariasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2025-01-26, darrera modificació el 2025-02-04