Portant a la pràctica l'Índex per a la inclusió
Miquel, Ester 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Duran Gisbert, David 1963-

(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Additional title: |
Llevando a la práctica el "Índex per a la inclusió" (Index for Inclusion) |
Additional title: |
Índex per a la inclusó (Index for inclusion) in use |
Date: |
2007 |
Abstract: |
L'article comença presentant l'Index for Inclusion, uns materials orientats a ajudar les comunitats escolars a autoavaluar-se i a prendre decisions de millora en l'avanç cap a la educació inclusiva. Després es comenten les seves característiques singulars: els materials d'anàlisi, la participació de la comunitat i l'amic crític (sobre el qual s'especifiquen amb cert detall les seves funcions). Finalment, s'apunta un projecte de xarxa de centres catalans que treballen amb l'Índex. |
Abstract: |
El artículo empieza presentando el Index for Inclusion, unos materiales orientados a ayudar a las comunidades escolares a autoevaluarse y a tomar decisiones de mejora en el avance hacía la educación inclusiva. Después se comentan sus características singulares: los materiales de análisis, la participación de la comunidad y el amigo crítico (sobre el que se especifican con cierto detalle sus funciones). Finalmente, se apunta un proyecto de red de centros catalanes que trabajan con el Índex. |
Abstract: |
The article begins by presenting Index for Inclusion, some materials are oriented on helping school communities to evaluate themselves and to take decisions on improvement in the advancement towards inclusive education. Later, its singular characteristics are commented on: the analysis materials, the participation of the community and the critical friend (whose functions are specifically detailed). Finally, it focuses on a Catalonian schools network project that works with Índex. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Published in: |
Àmbits de psicopedagogia i orientació, Núm. 21 (2007) , p. 15-19, ISSN 2339-7454 |
Adreça alternativa: https://ambitsaaf.cat/article/view/1987
The record appears in these collections:
Articles >
Research articlesArticles >
Published articles
Record created 2025-02-14, last modified 2025-03-24