Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
Martorell Castellano, Cristina
Mohammadi, Leila
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Strategic and Operational Marketing
Título variante: Marketing Estratégico y Operativo
Fecha: 2025-26
Resumen: 1. Proporcionar els coneixements necessaris per crear, implementar i avaluar un pla de màrqueting. 2. Fomentar l'ús del pensament estratègic en la presa de decisions de màrqueting. 3. Facilitar l'aplicació pràctica dels coneixements adquirits a través de la resolució de casos i l'elaboració de projectes.
Resumen: 1. To provide the necessary knowledge to create, implement and evaluate a marketing plan. 2. To promote the use of strategic thinking in marketing decision making. 3. To facilitate the practical application of the knowledge acquired through the resolution of cases and the development of projects.
Resumen: 1. Proporcionar los conocimientos necesarios para crear, implementar y evaluar un plan de marketing. 2. Fomentar el uso del pensamiento estratégico en la toma de decisiones de marketing. 3. Facilitar la aplicación práctica de los conocimientos adquiridos a través de la resolución de casos y la elaboración de proyectos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 102.4 KB

Anglès
5 p, 101.8 KB

Castellà
5 p, 101.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2025-07-05, última modificación el 2025-09-06



   Favorit i Compartir