Se li ha de perdre la por a la publicitat
Gayà Morlà, Catalina (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Hay que perder el miedo a la publicidad
Date: 2013
Abstract: Entrevista a Marta Royo Espinet, que va deixar una feina en una multinacional i va muntar una consultoria de publicitat.
Abstract: Entrevista a Marta Royo Espinet, que dejó su puesto en una multinacional para montar una consultoría de publicidad.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català i Castellà
Document: Article de diari ; divulgació ; Versió publicada
Published in: El Periódico, 2 Maig 2013, p. 72, ISSN 1578-746X

Publicat en català el 2 de maig de 2013 al diari El Periódico: https://www.elperiodico.cat
Publicado en español el 2 de mayo de 2013 en el diario El Periódico: https://www.elperiodico.com
Documents PDF per cortesia de MyNews: https://mynews.es/


1 p, 345.9 KB

Español
1 p, 341.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Journalistic collaborations
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2025-08-29, last modified 2025-09-07



   Favorit i Compartir