Ressenyes
Llurdés Coit, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Fecha: |
1995 |
Resumen: |
Index de les obres ressenyades: John GOLD ; Stephen V. WARD (eds. ), Place Promotion. The use of publicity and marketing to sell towns and regions. Chichester: John Wiley & Sons, 1994. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 27 (1995) p. 203-206, ISSN 2014-4512 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41717
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Documents d'anàlisi geogràficaArtículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Reseñas
Registro creado el 2009-05-08, última modificación el 2022-03-05