visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > El conocimiento acerca de las matemáticas y las prácticas de enseñanza |
Data: | 1990 |
Resum: | The individual and contextual influences that two periods of school experience have over the way in which two prospective teachers build their personal view of Mathematics and its teaching are studied. In particular, the important role played by the perceived knowledge of the subject matter knowledge is shown. Also, the strategies used in trying to give coherence and meaning to the experimented changes are discussed. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 2 (1990) p. 97-104, ISSN 2174-6486 |
8 p, 395.1 KB |