Les TIC i el club global : el cas del FC Barcelona
Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Títol variant: ICT and the global club : the case of FC Barcelona
Data: 2008
Resum: El futbol s'ha globalitzat. I aquest fet ha estat causa que alguns clubs han assolit una dimensió que supera les fronteres nacionals per esdevenir clubs globals. Tot aquest procés de globalització del futbol no hagués estat possible sense l'ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) com a vehicles d'interrelació entre fans, clubs i institucions polítiques i socials. En aquest document s'analitza com un d'aquests club, el FC Barcelona, usa les TIC com a eines de comunicació corporativa en el món del futbol.
Resum: Football is global. The globalization of football has appeared because some clubs have achieved huge dimensions which cross national frontiers. However, the globalization of football would be impossible without information and communication technologies (ICT) which have been necessary for the clubs to reach their fans, other clubs, political and social organizations. This paper analyses how one of these clubs, FC Barcelona, uses ICT as tools of corporate communication in the football world.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Futbol ; FC Barcelona ; TIC ; Comunicació corporativa ; Fútbol ; Comunicación corporativa ; Soccer ; ICT ; Corporate communication
Publicat a: Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, N. 1 (2008) p. 0-0, ISSN 2013-0740

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ruta/article/view/140218


26 p, 143.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ruta comunicación
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-05, darrera modificació el 2023-05-22



   Favorit i Compartir