El concepto de geosinclinal tras la revolución movilista: otro desajuste entre la ciencia actual y la ciencia en el aula
Anguita, F.

Data: 1990
Resum: A revision of Geology and Physical Science textbooks widely used at high-school leve1 shows that the geosyncline idea (in itself or as a part of plate tectonics theory) is frequently presented as a tenable hypothesis on mountain origins. As this is not a scientifically acceptable position any more, a great deal of confusion is probably being created among both students and teachers without very solid geologic foundations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 287-290, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51339


4 p, 210.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2020-11-04



   Favorit i Compartir