Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS
Marquès Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bosco Paniagua, Alejandra (Universidad Autónoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Dorado Perea, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona

Fecha: 2006
Resumen: En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s’han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d’Educació amb un doble objectiu: a. - En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d’ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. b. - Identificar quines són les claus que asseguren l’èxit en la integració de les TIC a les Facultats Universitàries; èxit que consisteix en què professorat i alumnat les utilitzin de manera eficaç i amb eficiència en les seves tasques habituals. I per això calen determinats recursos i formació, a més d’una clara motivació.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject ; recerca
Materia: ECTS ; EES ; TIC ; Didàctica ; Metodologies docents
Publicado en: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 56.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones

 Registro creado el 2011-01-27, última modificación el 2019-02-09



   Favorit i Compartir