Una química analítica alternativa. Aprendizaje con métodos activos
Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Mantovani, Víctor (Universidad Nacional del Litoral (Argentina). Departamento de Química)

Date: 2006
Abstract: Se presenta un nuevo proyecto para el aprendizaje universitario de la química analítica con métodos activos. La hipótesis inicial del trabajo consiste en considerar que una acción docente se lleva a cabo con calidad cuando permite que un alumno apruebe la asignatura como mínimo con un 50 % de la calificación final.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Subject: Química ; Evaluación continuada ; Métodos Activos
Published in: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 48.1 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Record created 2011-01-28, last modified 2024-12-01



   Favorit i Compartir