Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la diplomatura de relacions laborals
Sierra Noguero, Eliseo 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
Data: |
2006 |
Resum: |
El desenvolupament dels nous plans d'estudi d'estudis superiors en el marc del Espai Comú d'Educació Superior (EEES) s'ha de fer en el marc del perfil de formació del futur titulat basat en resultats d'aprenentatge, els quals s'expressen en competències. Els plans d'estudi estaran estructurats en crèdits europeus (ECTS, que corresponen a European Credit Transfer System), que es caracteritzen perquè tenen en compte, a més de les hores lectives, totes les activitats de l'estudiant en el procés d'aprenentatge. El "crèdit europeu" és l'estàndard adoptat per totes les universitats de l'espai europeu d'educació superior per tal de garantir la possibilitat de comparar entre sí els estudis que ofereixen. En l'àmbit de l'espai europeu s'ha acordat que un curs acadèmic és de 60 crèdits ECTS, on el nombre d'hores assignades a un crèdit ECTS està entre les 25 i 30 hores. En el cas de la nostra universitat, s'ha definit que el curs acadèmic és de 1500 hores, on cada crèdit ECTS equival a 25 hores de treball de l'estudiant (document Marc per a l'elaboració dels Màsters oficials, aprovat per la Comissió d'Afers Acadèmics de la UAB de 21 de març de 2006). |
Drets: |
Tots els drets reservats.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Comunicació de congrés ; recerca |
Matèria: |
Espai Europeu d'Educació Superior ;
Tutoria acadèmica ;
Mètodes d'avaluació de l'aprenentatge |
Publicat a: |
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos >
Ponències i comunicacions >
Ponències i comunicacions de la UABContribucions a jornades i congressos >
Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Registre creat el 2011-01-28, darrera modificació el 2022-09-07