Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi [20696]
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: Febrer 2004-05
Nota: Grup 54
Nota: Febrer
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins del vostre país. No es requereix cap permís del(s) titular(s) dels drets per a usos educatius. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Document: Examen ; Altres

http://ddd.uab.es/uab/examens/e20696a2004-05cFEBg54iSPA.pdf

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Exàmens

 Registre creat el 2006-08-08, darrera modificació el 2025-04-20



   Favorit i Compartir