Disseny d'un mètode de valoració d'itineraris d'educació ambiental i aplicació a l'àmbit Parc Natural de l'Alt Pirineu - Alt Urgell
EDUCCAMB (Grup de recerca)
Nualart i Nieto, Anna
Arroyo i Moras, Fco. Javier
Pujantell, Josep tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Duch Cortinas, Jordi
Masqué Barri, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
Rieradevall, Joan
Ramon Riba, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Fecha: 2007
Descripción: 153 p.
Resumen: El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) està creant una xarxa d'itineraris d'educació ambiental amb l'objectiu de divulgar els valors del parc i conscienciar els seus visitants sobre la importància de conservar el medi ambient. El desenvolupament de mètodes de valoració de l'aptitud de potencials itineraris d'educació ambiental pot servir per crear eines de gestió molt útils a l'hora d'ampliar aquesta xarxa de senders. Per aquest motiu, un grup anterior de la llicenciatura de Ciències Ambientals va desenvolupar el preprotocol Neret, que permet obtenir una puntuació numèrica per a un itinerari, responent a una sèrie de preguntes senzilles. En el present projecte, s'ha aplicat el protocol anterior a tres itineraris de muntanya per tal d'estudiar-ne el funcionament en un tipus d'itinerari diferent dels de fons de vall, on va ser dissenyat. L'anàlisi del preprotocol s'ha efectuat mitjançant una matriu DAFO, a.
Resumen: El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) está creando una red de itinerarios de educación ambiental con el objetivo de divulgar los valores del parque y concienciar a sus visitantes sobre la importancia de conservar el medio ambiente. El desarrollo de métodos de valoración de la aptitud de potenciales itinerarios de educación ambiental puede ser útil para crear herramientas de gestión muy útiles a la hora de ampliar esta red de senderos. Por este motivo, un grupo anterior de la licenciatura de Ciencias Ambientales desarrolló el preprotocolo Neret, que permite.
Resumen: The Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) is creating a net of environmental education itineraries with the goal to spread the values of the park and to increase its visitor's awareness about the importance to preserve the environment. The development of aptitude assessment methods of potential itineraries for environmental education.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Ciències Ambientals [2501915]
Colección: Facultat de Ciències. Projectes i treballs de final de carrera. Ciències ambientals
Documento: Treball final de grau
Materia: Itineraris de la natura ; Parc Natural de l'Alt Pirineu ; Educació ambiental ; Metodologia



Annex
103 p, 1.3 MB

Resum del projecte
7 p, 93.0 KB

Tríptic
2 p, 2.6 MB

Projecte
153 p, 6.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias. TFM

 Registro creado el 2011-04-04, última modificación el 2022-07-16



   Favorit i Compartir