Capacitat de segrest de carboni dels sòls de Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d'Aro i Castell d'Aro (Baix Empordà)
Planes Llull, Ivan
Ortiz Perpiñà, Oriol, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Gispert Negrell, Maria Assumpta, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Data: 2007
Descripció: 77 p.
Resum: En l'actualitat s'està generant una consciència col·lectiva sobre les repercussions que pot tenir l'escalfament global causat pels gasos d'efecte hivernacle (GEH). Amb l'objectiu de reduir les emissions de CO2 (segon gas responsable del canvi climàtic) cap a l'atmosfera, s'estan buscant possibles embornals de carboni. El sòl tot i ser el principal reservori de carboni del planeta, mai s'ha considerat com un factor important per la reducció de les emissions de GEH. Amb aquest projecte es pretén concretar quina és la capacitat de segrest de carboni per part dels sòls de les zones de St. Feliu de Guíxols i la Vall d'Aro, prenent en consideració les diferents variables que puguin influenciar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Ciències Ambientals [2501915]
Col·lecció: Facultat de Ciències. Projectes i treballs de final de carrera. Ciències ambientals
Document: Treball final de grau
Matèria: Sòls ; Anàlisi ; Baix Empordà (Catalunya)



Annex 1
3 p, 592.0 KB

Annex 2
3 p, 8.4 MB

Annex 2 bis
2 p, 5.6 MB

Annex 3
8 p, 36.6 KB

Projecte
77 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències. TFM

 Registre creat el 2011-04-04, darrera modificació el 2025-04-25



   Favorit i Compartir