El camí de la tasca a l'activitat: el treball en petit grup en enfocaments AILCE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat.
Tapias Nadales, Núria
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Date: 2010
Abstract: Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. L'objectiu és comprendre millor la dinàmica de grup en el desenvolupament d'una tasca AICLE, i observar les instàncies d'integració de continguts i llengua, per la qual cosa es descriuen i categoritzen les activitats que fan els alumnes.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Published in: Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-77



77 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Research articles

 Record created 2011-05-20, last modified 2019-02-09



   Favorit i Compartir