El camí de la tasca a l'activitat: el treball en petit grup en enfocaments AILCE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat.
Tapias Nadales, Núria
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Fecha: 2010
Resumen: Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. L'objectiu és comprendre millor la dinàmica de grup en el desenvolupament d'una tasca AICLE, i observar les instàncies d'integració de continguts i llengua, per la qual cosa es descriuen i categoritzen les activitats que fan els alumnes.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Publicado en: Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-77



77 p, 1.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2011-05-20, última modificación el 2019-02-09



   Favorit i Compartir