Resum: |
L'assignatura pretén que els alumnes: 1. Tinguin l'oportunitat d'adquirir coneixements i criteris sobre procediments i tècniques d'intervenció de la comunicació i el llenguatge i les necessitats especials associades de les persones amb trastorns del desenvolupament i amb discapacitats adquirides (discapacitat intel·lectual, autisme, dèficits motrius i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat). 2. Adquireixin coneixements en aquest camp, que els capacitin per a la pràctica professional. 3. Assoleixin un domini bàsic d'aquesta temàtica, coneguin i analitzin documents i instruments i tinguin criteris i habilitats per a la recerca d'informacions i aprofundiment posterior. 4. Estiguin capacitats per a l'observació i anàlisi de casos, per el disseny d'estratègies d'intervenció, per a la redacció d'informes i per a la comunicació oral de treballs. 5. Desenvolupin estratègies per a realitzar satisfactòriament les tasques anteriors (4) en una situació de treball en equip. |