Paradigma de la complejidad, educación científica y educación para el desarrollo sostenible : Simposio
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pujol, Rosa M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Date: 2005
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Paradigma de la complejidad ; Educación científica ; Educación para la sostenibilidad ; Constructivismo ; Ambientalización curricular ; Evaluación
Published in: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-1, ISSN 2174-6486



1 p, 55.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2011-10-28, last modified 2024-11-29



   Favorit i Compartir