Aplicació de gestió per a una empresa constructora
Ordi Nieto, Roger
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Fecha: 2011
Descripción: 86 p.
Resumen: Aplicació web per a l'empresa de construcció Normaplast S. A. L. , amb els següents objectius: esdevenir un lloc web públic que permeti donar a conèixer l'empresa entre els visitants a l'aplicació; oferir una zona reservada que permeti la gestió de recursos entre els diferents usuaris i esdevingui una eina de comunicació; proporcionar mecanismes de gestió que permetin crear, modificar i eliminar els recursos.
Resumen: Aplicación web para la empresa de construcción Normaplast S. A. L. , que tiene los siguientes objetivos: convertirse en una web pública que permita a la empresa darse a conocer a los visitantes de la aplicación; ofrecer una zona reservada que permita la gestión de recursos entre los diferentes usuarios y se convierta en una herramienta de comunicación; proporcionar mecanismos de gestión que permitan crear, modificar y eliminar los recursos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes
Documento: Treball final de grau
Materia: Empreses ; Automatització ; Direcció i administració



86 p, 696.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ingeniería. TFM

 Registro creado el 2011-10-31, última modificación el 2025-03-27



   Favorit i Compartir