Pla marc d'avaluació participativa dels plans comunitaris de Catalunya
Úcar, Xavier 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Pineda i Herrero, Pilar 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Núñez, Héctor (Núñez López)
Villaseñor, Karla
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació - GAPEF
Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
| Fecha: |
2008 |
| Descripción: |
51 pag. |
| Resumen: |
La democràcia i el bon govern d'una comunitat solen ser pensats més en termes de què és el que s'ha fet per i per a les persones, que en quina ha estat la seva participació en allò que s'ha fet (Steve, 2007). Malgrat això, les noves pràctiques de governance que, cada cop més s'estan implementant a les nostres societats desenvolupades, s'orienten cap a models de proximitat que privilegien models relacionals i horitzontals abans que models formatius i jeràrquics (Herrera/Caston, 2003). Les pràctiques d'Avaluació Participativa (a partir d'ara AP) apareixen en aquest marc com una estratègia per implicar a la ciutadania en els assumptes públics i estimular la seva corresponsabilitat; estratègia que, al mateix temps, busca de manera intencional l'empoderament de la comunitat. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Lengua: |
Català |
| Documento: |
Informe |
| Materia: |
Avaluació participativa ;
Plans de desenvolupament comunitari |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Estudios
Registro creado el 2011-11-17, última modificación el 2025-08-29