L'eficiència dels ecoparcs, sota anàlisi
Sánchez, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)

Additional title: La eficiencia de los ecoparques, bajo análisis
Date: 2010
Abstract: El tractament dels residus sòlids orgànics ha trobat un poderós aliat en les instal·lacions anomenades ecoparcs, especialment aquelles que utilitzen processos biològics per obtenir compost amb finalitats agrícoles. Aquest treball ha realitzat un estudi sobre l'eficiència dels diferents processos duts a terme en aquestes instal·lacions, comprovant l'estabilitat dels residus i controlant els canvis químics que pateix la matèria orgànica.
Abstract: El tratamiento de los residuos sólidos orgánicos ha encontrado un poderoso aliado en las instalaciones denominadas ecoparques, especialmente aquellas que utilizan procesos biológicos para obtener compost con fines agrícolas. Este trabajo ha realizado un estudio sobre la eficiencia de los diferentes procesos llevados a cabo en estas instalaciones, comprobando la estabilidad de los residuos y controlando los cambios químicos que sufre la materia orgánica.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Novembre 2010, p. 1-3, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 409.5 KB

Español
3 p, 159.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2011-12-15, last modified 2026-04-13



   Favorit i Compartir