Podem fiar-nos de la informació que els adults donen sobre l'escolarització dels seus pares?
Reyes-García, Victòria (Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals

Data: 2008
Resum: Els mètodes de les ciències socials necessiten ser revisats de manera crítica per evitar que els resultats obtinguts mitjançant el seu ús siguin erronis. Aquest treball revisa una metodologia habitual, que consisteix a preguntar als fills sobre el nivell d'escolarització dels seus pares.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Febrer 2008, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 136.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-02-24, darrera modificació el 2020-04-22



   Favorit i Compartir