Aplicació per la creació de classes interactives de Ciclo Indoor
Martín Salces, Eduard
Pons, Jordi, (Pons Aróztegui)

dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Data: |
2012 |
Descripció: |
87 p. |
Resum: |
Es tracta d'un projecte evolutiu que permetrà crear una aplicació que serveixi de suport gràfic per a les classes de Ciclo Indoor i que a més a més permetrà al professor preparar-les en pocs minuts. També tindrà un apartat dedicat a gestionar als usuaris del sistema mitjançant una connexió a una base de dades que també ha sigut dissenyada i desenvolupada en aquest projecte. |
Resum: |
Se trata de un proyecto evolutivo que permitirá crear una aplicación que sirva de soporte gráfico para las clases de Ciclo Indoor, y que además, permitirà al professor prepararlas en pocos minutos. También tendrá un apartado dedicado a la gestión de los usuarios del sistema a través de una conexión a una base de datos que también ha sido diseñada y desarrollada en este proyecto. |
Resum: |
This evolutionary project gives the possibility to create an application that offers a visual and graphical aid for Ciclo Indoor classes and makes it possible for the professor to create a new class in only a few minutes. It also includes a user maintenance section connected to a database, which has also been designed and developed in this project. |
Drets: |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Programari d'aplicació ;
Desenvolupament |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Enginyeria. TFM
Registre creat el 2012-05-15, darrera modificació el 2022-07-10