Participació i desenvolupament educatiu en municipis i ajuntaments
Muñoz Moreno, José Luís 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Título variante: Participación y desarrollo educativo en municipios y ayuntamientos
Fecha: 2012
Resumen: Un problema amb què es troben els municipis i els seus ajuntaments en l'àmbit de l'educació és el de combinar els models propis, contextualitzats i més centrats en els processos, amb els models d'avaluació externa, estandarditzats i generals que parteixen d'indicadors de serveis socials i educatius. La tesi doctoral duta a terme a la UAB per José Luís Muñoz tracta de donar resposta a aquesta disjuntiva combinant l'estudi d'aspectes conceptuals amb la investigació aplicada.
Resumen: Un problema con el que se encuentran los municipios y sus ayuntamientos en el ámbito de la educación es el de combinar los modelos propios, contextualizados y más centrados en los procesos, con los modelos de evaluación externa, estandarizados y generales que parten de indicadores de servicios sociales y educativos. La tesis doctoral llevada a cabo en la UAB por José Luís Muñoz trata de dar respuesta a esta disyuntiva combinando el estudio de aspectos conceptuales con la investigación aplicada.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, gener 2012, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 91.3 KB

Español
2 p, 127.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2012-05-29, última modificación el 2025-04-07



   Favorit i Compartir