Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior
Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Font, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Paris, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Multimedia y educación artística : un modelo metodológico de los estudios de magisterio en el marco del espacio europeo de educación superior
Título variante: Multimedia and art education : a methodological model of Teacher-Training Studies within the framework of the European Higher Education Area
Publicación: IDES 2008
Resumen: Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. El material és específic per a l'assignatura Didàctica de les Arts Plàstiques I, troncal de cinc titulacions de la diplomatura de Magisteri. La majoria d'estudiants que fan aquests estudis no tenen una base de formació artística, per tant, s'ha estructurat el programa reforçant coneixements que es consideren essencials; per la qual cosa s'inclou la transmissió de conceptes teòrics, exercicis pràctics realitzats dins del taller, així com el desenvolupament de continguts bàsics per a l'aplicació didàctica de la matèria. Calia actualitzar, doncs, el material didàctic amb un format digital que permetés un nou diàleg amb les imatges i oferís als estudiants una dimensió interactiva, per tal de facilitar l'autoaprenentatge i el treball en equip, equilibrar les diferències de crèdits entre titulacions i facilitar l'atenció personalitzada a grups massa nombrosos.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: bookPart
Materia: Treball autònom ; No presencial ; Recursos virtuals
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182



Català
10 p, 80.6 KB

Español
10 p, 1.2 MB

English
10 p, 93.9 KB

Videos amb fragments dels DVD
1.8 KB

Videos amb fragments dels DVD
1.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-14, última modificación el 2019-02-09



   Favorit i Compartir