Microeconomia I [102337]
Rey-Biel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2012-13
Resum: El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas clásicas del análisis microeconómico, no sólo con el objetivo de poder aplicarlas sino también con un espíritu crítico: Entre los temas que se tratarán están: Teoría del Consumidor, Teoría de la Producción, Preferencias y Utilidad, Consumo y Demanda, Decisión Intertemporal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Economia [2501573]
Pla d'estudis: Grau en Economia [952]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 12.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-06-18, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir