Sordesa i Trastorns de l'Aprenentatge [102567]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Data: |
2012-13 |
Resum: |
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer les implicacions reals de la sordesa i les barreres psico-socio-comunicatives derivades de la sordesa a la nostra societat. 2. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral i escrit en la criatura i l'alumnat amb sordesa comparativament amb els de les persones amb desenvolupament típic des dels diferents enfocaments teòrics. 3. Dominar criteris i instruments per valorar els esmentats processos i els nivells de desenvolupament. 4. Conèixer i adquirir instruments per valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 5. Adquirir coneixements i instruments per conèixer i avançar en el perfeccionament de l'escola inclusiva. 6. Saber aplicar les estratègies de intervenció en la família i l'escola. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Psicologia [2502443] |
Pla d'estudis: |
Grau en Psicologia [954] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-19, darrera modificació el 2023-01-29