Effet de l'apprentissage systematique de l'ecrit Sur l'acquisition de la langue orale en l2. Cas du français appris par des enfants marocains au maroc
De Martin, Carine (Université Toulouse)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Effect of concurrent writing learning On oral acquisition in a second language. Case of moroccan french learners in morocco
Data: 2012
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Francès
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Apprentissage d'une L2 ; Arabophone ; Conscience phonologique
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 24-28



5 p, 23.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2024-05-25



   Favorit i Compartir