Curricular heritage languages: dual-language immersion schooling as a solution for catalonia’s english-knowing school-age population
Stone, John (Universitat de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Título variante: Llengua d’origen, llengua curricular: la problemàtica dels alumnes d’arrel anglòfona a les escoles catalanes i la immersió bidireccional com a possible solució
Fecha: 2012.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Documento: conferenceObject
Materia: Trilingualism ; Heritage language education ; Dual-language immersion
Publicado en: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 345-349



5 p, 27.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones

 Registro creado el 2012-07-17, última modificación el 2018-06-24



   Favorit i Compartir