Curricular heritage languages: dual-language immersion schooling as a solution for catalonia's english-knowing school-age population
Stone, John (Universitat de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: Llengua d'origen, llengua curricular: la problemàtica dels alumnes d'arrel anglòfona a les escoles catalanes i la immersió bidireccional com a possible solució
Date: 2012.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès.
Document: conferenceObject
Subject: Trilingualism ; Heritage language education ; Dual-language immersion
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 345-349



5 p, 27.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications

 Record created 2012-07-17, last modified 2019-07-20



   Favorit i Compartir