|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom |
| Títol variant: | De genotip a fenotip: una experiència d'una explicació liderada pel professor en una discussió amb tota la classe en una classe AICLE de ciències en batxillerat |
| Data: | 2012 |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Anglès |
| Document: | Comunicació de congrés |
| Matèria: | Teacher-led explanation ; Content-obligatory language ; Guidance strategies |
| Publicat a: | TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 279-282 |
4 p, 21.2 KB |