Articles

Articles 42 registres trobats  inicianterior35 - 42  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.18 segons. 
35.
5 p, 46.0 KB L'ús de textos científics a les classes de física i química / Seba Font, Elena
La finalitat d'aquest article és donar a conèixer el treball dut a terme durant una llicència d'estudis que va sorgir des de la convicció que la comprensió de lectures científiques és una habilitat necessària per a una persona amb una educació bàsica i que no es treballa a l'aula o no s'hi dedica prou temps. [...]
2009 - 10.5565/rev/ciencies.208
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 12 (2009) p. 10-14  
36.
4 p, 41.7 KB Opinió de l'alumnat de 3r d'ESO sobre la Física i Química / Suso, Esther de ; Bohigas, Xavier
Presentem els resultats d'una enquesta passada a l'alumnat de tercer d'ESO d'un IES de Barcelona. L'objectiu de l'enquesta és conèixer l'actitud de l'alumnat davant de la ciència.
2008 - 10.5565/rev/ciencies.232
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 33-36  
37.
5 p, 441.7 KB El Nobel de física i el teu portàtil / Fontcuberta, Josep (Institut de Ciència de Materials de Barcelona)
El darrer premi Nobel de física s'ha concedit per treballs que han posat les bases per a la fabricació de discs durs cada vegada més petits. Quins són els avenços que ho han fet possible?.
2008 - 10.5565/rev/ciencies.246
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 35-39  
38.
4 p, 683.8 KB Elaboració de materials didàctics amb Moodle a l'àrea de física i química. Creació d'un entorn virtual d'aprenentatge / Curcó Murillo, Víctor
L'entorn virtual Moodle posa a l'abast de l'alumnat una sèrie de recursos que l'ajuden a aprendre ciències, en un enfocament compatible amb el constructivisme.
2008 - 10.5565/rev/ciencies.241
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 13-16  
39.
6 p, 258.5 KB Dificultades en la enseñanza-aprendizaje de los problemas de física y química : I. Opiniones del alumno / Oñorbe de Torre, A. (IB Emilia Pardo Bazán) ; Sánchez Jiménez, J. M. (Universidad de Alcalá. Departamento de Química Analítica, Química Física y Ingeniería Química)
Analysing the ideas with which teachers and pupils confront problems in physics and chemistry. The starting point for this analysis is the compilation of the difficulties and causes of failure involved in solving problems raised during a didactic investigation of these subjects. [...]
1996 - 10.5565/rev/ensciencias.4222
Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 165-170  
40.
8 p, 657.5 KB Elaboració de seqüències didàctiques. Les aplicacions de la Física i la Química en la Meteorologia / Vidal i Segarra, Dolors
L'elaboració de seqüències didàctiques ens permet assolir un doble objectiu: l'autofor-mació del professorat (individualment o en grup) i l'aplicació de nous mètodes d'en-senyament de les ciències innovadors. [...]
2007 - 10.5565/rev/ciencies.265
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 23-30  
41.
8 p, 293.3 KB El Dr. Lluís Soler i Sabarís, professor de Geografía Física (1908-1985) / Domingo i Morató, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Miró i Orell, Manuel de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Cet article en hommage à la mémoire du professeur Solé Sabarís, décédé récemment, évoque plusieurs aspects de son travail comme enseignant. Ses méthodes didactiques partaient d'une conception très large de la Geographie Physique. [...]
This article is a tribute to Dr. L. Solé Sabarís, with whom the authors had close personal contact during the 1960. The article emphasises certain aspects of his contribution to teaching, including his unique personality and the importance which he attached to field and practica1 work since their early teching days at the Institut - Escola of the Parque de la Ciudadela in Barcelona, where Dr. [...]
En este articulo se quiere rendir homenaje al Dr. Solé Sabarís, evocando algunos aspectos de su labor docente. Desde su visión de la amplitud de la Geografia Física, la enseñanza que impartió en la Universidad de Barcelona muestra cuál era su enfoque didáctico. [...]

1986
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 8-9 (1986) p. 135-142  
42.
3 p, 58.4 KB Són útils les WebQuests per desenvolupar els continguts del currículum de Física i Química? / Fernández Hierro, Carmen
Es tracta de mostrar, mitjançant enllaços a exemples de WebQuests de ciència, l'estructura generalitzada que s'hi fa servir per presentar la informació. Al mateix temps, es fa una reflexió personal sobre la possible adequació d'aquest tipus d'activitats en l'ensenyament de la Física i la Química en la Secundària.
2005 - 10.5565/rev/ciencies.347
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 1 (2005) p. 28-28  

Articles : 42 registres trobats   inicianterior35 - 42  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.