Google Scholar: cites
Elaboració de seqüències didàctiques. Les aplicacions de la Física i la Química en la Meteorologia
Vidal i Segarra, Dolors

Data: 2007
Resum: L'elaboració de seqüències didàctiques ens permet assolir un doble objectiu: l'autofor-mació del professorat (individualment o en grup) i l'aplicació de nous mètodes d'en-senyament de les ciències innovadors. Tot plegat amb la finalitat d'afavorir l'interès gene-ral envers les Ciències de la Naturalesa.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Activitats CTSA ; Alfabetització científica ; Seqüència didàctica ; Química de l'aire ; Forces, moviment i energia en Meteorologia ; Ones, electricitat i magnetisme en Meteorologia ; Comunicació d'idees ; Expressió oral
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 23-30, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n7-vidal
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/72673
DOI: 10.5565/rev/ciencies.265


8 p, 657.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-07-19, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir