Research literature

Research literature 44 records found  beginprevious35 - 44  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
35.
37 p, 1.6 MB Kiosk digital online / Benzal Muñoz, Iban ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Internet se ha convertido en una clara referencia tecnológica; cada vez más las empresas apuestan por desarrollar aplicaciones en la red de redes y no quieren que su presencia pase desapercibida. Las Aplicaciones Ricas en Internet (RIA) son hasta la fecha la mejor opción para desarrollar estas aplicaciones. [...]
Internet s'ha convertit en una clara referència tecnológica; cada vegada més les empreses aposten per desenvolupar aplicacions a la xarxa de xarxes i no volen que la seva presència passi desapercebuda. [...]
Internet has become a clear technological reference. More and more companies bet on developing internet applications and do not want its presence to pass unobserved. The Applications Rich in Internet (RIA) are the best option so far to develop these applications. [...]

2010  
36.
21 p, 1.5 MB Implementació de les físiques d'un vehicle en un videojoc 3D / López Carrió, Gaizka ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Arnal Montoya, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la carrera del mundo de los videojuegos por alcanzar insospechables cotas de realismo con las que seguir sorprendiendo y enganchando al público, los motores de física se han convertido en la herramienta de presente y futuro. [...]
A la cursa del món dels videojocs per arribar a límits insospitables de realisme amb els que continuar sorprenent i atrapant al públic, els motors de física han esdevingut l'eina de present i futur. [...]
In the never ending battle to achieve the highest realism level, video games have found in physics engines the key for the present and the future. Because of the recent boom of this new technology, we looked at some of the most known engines to nally select one and implement a humble racing game to demonstrate its potential and our knowledge.
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2010
2 documents
37.
66 p, 1.8 MB Estudi d'interfícies multitàctils i multiusuàri / Gurguí Valverde, Antoni ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, les interfícies multitàctils estan guanyant popularitat, tant entre els usuaris com entre els desenvolupadors i fabricants. En aquest projecte s'estudien les interfícies multitàctils basades en visió per computador: el seu funcionament, la seva construcció i la implementació del software que permet la interacció amb més d'un dit simultàniament. [...]
Actualmente, las interficies multitáctiles están ganando popularidad, tanto entre los usuarios como entre los desarrolladores y fabricantes. En este proyecto se estudian las interficies multitáctiles basadas en visión por computador: su funcionamiento, su construcción y la implementación del software que permite la interacción con más de un dedo simultáneamente. [...]
Currently, multitouch interfaces are gaining popularity, both among users and between the developers and manufacturers. This project focuses on multitouch interfaces based on computer vision: their performance, construction and deployment of software that allows interaction with more than one finger simultaneously. [...]

2009  
38.
42 p, 672.5 KB Disseny i desenvolupament de videojocs / Amat Iglesis, Joan ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Arnal Montoya, Jorge, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Estudi i implementació d'una plataforma de prototipatge de videojocs mitjançant la qual es pot crear un videojoc elemental, descartant aspectes decoratius o accessoris. Aquesta eina pretén millorar l'etapa de disseny d'un videojoc avançant el moment en que aquest es podrà jugar. [...]
Estudio e implementación de una plataforma de prototipaje de videojuegos mediante la cual se puede crear un videojuego elemental, descartando aspectos decorativos o accesorios. Esta herramienta pretende mejorar la etapa de diseño de un videojuego adelantando el momento en el que este se podrá jugar. [...]
Study and implementation of a videogame prototyping platform through which an elemental videogame can be created, discarding decorative or accessory aspects. This tool intends to improve the design phase of a videogame bringing forward the moment it will be playable. [...]

2009  
39.
71 p, 7.9 MB Pessebre virtual : disseny i exportació / Bullon Clusella, Antoni ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte és una part d'un projecte més ampli consistent en estudiar un format gràfic que permeti exportar una escena modelada en Blender i importar aquesta mateixa escena en un entorn interactiu basat en Visual C++ amb OpenGL. [...]
Este proyecto es una de las dos partes de un proyecto más amplio que consistente en un formato gráfico que permita exportar una escena modelada en Blender y importar esta misma escena a un entorno interactivo basado en Visual C++ con OpenGL. [...]
This project is one of the two parts of a larger project that consists in a graphical format that allows to export a scene modeled in Blender and import this same scene in an interactive environment based on Visual C++ with OpenGL. [...]

2009  
40.
58 p, 1.3 MB Virtualització de fires i ciutats / Bernabé Sánchez, Alejandro ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El món del videojoc està en constant evolució. Les últimes tendències marquen que els jocs online són els més acceptats per gran part dels usuaris. Aquest projecte forma part d'un videojoc orientat tant a la part més lúdica dels videojocs (visió clàssica), com a les xarxes socials i els negocis, combinat tot en una mateixa plataforma. [...]
El mundo de los videojuegos está en constante evolución. Las últimas tendencias marcan que los juegos online son los más aceptados por gran parte de los usuarios. Este proyecto forma parte de un videojuego orientado tanto a la parte más lúdica de los videojuegos (visión clásica), como a las redes sociales y a los negocios, combinado todo en una misma plataforma. [...]
The gaming world is in constant evolution. The last tendencies explain that online videogames are more accepted by users' community. This project is part of a videogame oriented both the lighter side of gamming (classic vision), as social networks and businesses, combined everything in the same platform. [...]

2010  
41.
53 p, 1.8 MB Visualización estéreo / López Polo, Alejandro ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se muestran las posibilidades de la visión estéreo para la visualización en monitores tanto de objetos simples como de grandes escenarios, así como su aplicación en juegos o en otros ámbitos como el cine, la geología e incluso la medicina. [...]
En aquest projecte es mostren les possibilitats de la visió estèreo en monitors per a la visualització tant d'objectes com de grans escenaris, així com la seva aplicació en jocs o en altres àmbits com el cinema, la geologia i fins i tot la medicina. [...]
This project shows the capabilities of stereo vision in both monitors to display simple objects as large scenarios, and their application in computer or other like areas film, geology and medicine applications. [...]

2009  
42.
90 p, 4.7 MB Mòdul per a la gestió d'una borsa de treball a un centre universitari / Ferrer i Bellés, Lluís ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en realitzar el disseny, la implementació i el desenvolupament d'una aplicació que permeti la gestió administrativa d'una oficina de borsa de treball per a un centre universitari. [...]
Este proyecto consiste en realizar el diseño, la implementación y el desarrollo de una aplicación que permita la gestión administrativa de una oficina de bolsa de trabajo para un centro universitario. [...]
The aim of this Project is to design, implement and develop and IT application to enable the administrative processes involved in the student's placement programme for a university centre. To carry out these tasks the application should provide all the necessary tools to insert, maintain and to run the data related to students, companies, placement offers and academic acknowledgments which are the basic elements involved in the administrative tasks of the university placements programme. [...]

2008  
43.
66 p, 2.6 MB Entorn de desenvolupament de realitat augmentada / Poveda Abansés, Ferran ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La Realitat Augmentada és un camp en ple auge investigador. En aquest projecte proposem un entorn amb el qual poder prototipar tant aplicacions d'usuari com algoritmes associats a aquesta tecnologia. [...]
La Realidad Aumentada es un campo en pleno auge investigador. En este proyecto proponemos un entorno con el cual poder prototipar tanto aplicaciones de usuario como algoritmos asociados a esta tecnología. [...]
Augmented Reality it's a booming research field. In this project we propose an environment with which both prototype user applications and algorithms associated with this technology. This report reflects the previous study, design and implementation details of the proposed environment as well as an Augmented Reality solution associated with this environment based on computer vision. [...]

2008  
44.
84 p, 2.1 MB Estudi i implementació d'un arxivat de dades per a les plataformes SAP Enterprise 4.7 x 200 d'una gran empresa / López Ruiz, Núria ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'ha implementat un sistema de data archiving amb SAP-IXOS per a una empresa després que aquesta demanés consell a la nostra consultora per reduir espai en la base de dades, ja que només els quedava lliure un 14% de l'ocupació total, i d'aquesta forma millorar el rendiment del sistema. [...]
En este proyecto se ha implementado un sistema de data archiving con SAP-IXOS para una empresa después de que pidiera consejo a nuestra consultora para reducir espacio en la base de datos, ya que sólo les quedaba libre un 14% de la ocupación total y así mejorar el rendimiento del sistema. [...]
In this project a data archiving system with SAP-IXOS has been designed for a company, after they asked for advice our consulting company to reduce space in their data base, because there was only the 14% of the available space free, in way to improve the system performance. [...]

2007
5 documents

Research literature : 44 records found   beginprevious35 - 44  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.