Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 246 registros  inicioanterior214 - 223siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.03 segundos. 
214.
84 p, 2.7 MB Contribució de Pietro Mengoli al concepte de límit a través d'una teoria de les quasi proporcions / Massa Esteve, Ma. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències
El treball de recerca que aquí es presenta és l'estudi dels tres primers "elementa" de la "Geometriae Speciosae Elementa" (Bolonya, 1659) de Pietro Mengoli (1625-1686), que fou possiblement el deixeble més original de Bonaventura Cavalieri (1598-1647). [...]
1993  
215.
180 p, 1.1 MB Adaptive dynamics in an infinite dimensional setting / Cuadrado Gavilán, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Calsina i Ballesta, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Vegeu scgresum1de2. pdf i scgresum2de2. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
3 documentos
216.
179 p, 909.8 KB Alguns punts d'àlgebra homotopica / Roig Martí, Agustí ; Pascual i Gainza, Pere, dir. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques)
L'any 1967, D. Quillen introduí la noció de categoria de models, estructura adaptada a l'estudi de l'àlgebra homotòpica. Una estructura de categoria de models en una categoria donada consisteix en l'elecció de tres classes de morfismes distingits, sotmeses a uns certs axiomes, que permeten definir una teoria d'homotopia en la categoria i representacions concretes de la categoria homotòpica. [...]
On 1967 D. Quillen introduced the notion of model category, a structure adapted for the study of homotopical algebra. A model category structure in a given category consists in the election of three types of distinguished morphisms, subject to certain axioms, which allow to define an homotopy theory in the category and specific representations of the homotopy category. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
217.
59 p, 469.2 KB Aplicacions entre espais classificadors de grups de Kac-Moody de rang 2 / Ruiz Cirera, Albert ; Aguadé i Bover, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Vegeu acrresum. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documentos
218.
125 p, 938.3 KB L'Aprenentatge de les matemàtiques com a participació i construcció social en un entorn virtual / Rodríguez Gayarre, Rafael ; Fortuny, Josep M., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquesta investigació se centra en l'estudi de les interaccions i els efectes que es produeixen entre els alumnes i el seu professor -tutor, fent ús intensiu de les noves tecnologies de la comunicació i la informació. [...]
Esta investigación se centra en el estudio de las interacciones y los efectos que se producen entre los alumnos y su profesor-tutor, haciendo uso intensivo de las nuevas tecnologías de la comunicación e información Los objetivos concretos son: 1. [...]
The following research studies the interactions and the effects produced between students and their teacher/tutor when using new technologies intensively. The main objectives are: 1- To characterize the tutorizing interactions between teacher and student and the effects they have in their early stages of learning 2- To analyze the on the students'progress taking place during the communicative process. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
219.
101 p, 878.0 KB Capacitat analítica i nuclis de Riesz / Prat Baiget, Laura ; Verdera, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Vegeu lpbresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
2 documentos
220.
151 p, 663.2 KB Ciclos algebraicos y reducción semiestable / Infante Vargas, Carlos Alonso ; Xarles Ribas, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
En esta memoria se estudian los grupos de Chow de una variedad lisa y proyectiva sobre un cuerpo completo a través del estudio del morfismo ciclo. Concretamente, se construye un morfismo, el llamado morfismo reducción (ver def. [...]
In this memory we study the Chow groups of a smooth and projective variety over a complete field through the study of the cycle morphism. Concretely, we construct a morphism, the so called reduction morphism (see def. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
221.
261 p, 643.9 KB Concepciones sobre la enseñanza de la resta : un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado / Martínez Silva, Mario ; Gorgorió Solà, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este documento se presenta el informe de la investigación «Concepciones sobre la enseñanza de la resta: un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado«, desarrollada dentro del Programa de Doctorado del Departamento de Didáctica de las Matemáticas y Ciencias Experimentales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
The document reports the research 'Concepciones sobre la enseñanza de la resta: un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado' (Conceptions on the teaching of subtraction: an study focussed on an in-service teacher training course'. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
3 documentos
222.
189 p, 1.8 MB Contribució a l'estudi dels processos de modelització a l'ensenyament/aprenentatge de les matemàtiques a nivell universitari / Gómez i Urgellés, Joan 1959- ; Fortuny, Josep M., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es presenta una experiència de modelització realitzada en alumnes de primers cursos d'enginyeria tècnica. La investigació neix arran de la insatisfacció proporcionada per l'ensenyament tradicional de les matemàtiques. [...]
We present a modelling experience developed with first year students of technical engineering. Our investigation is motivated by the unsatisfactory state of affairs produced by the traditional way of teaching mathematics, namely the lack of applications and the excessive level of formalism. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
223.
283 p, 1.7 MB De los discursos literarios a los conocimientos matemáticos : una aproximación cultural a la construcción de conceptos / Londoño Muñoz, Piedad ; Perinat, Adolfo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Sujeto de aprendizaje, conocimientos matemáticos, literatura infantil, lenguaje, educación y cultura, cada uno de ellos, su relación y su interdependencia, son factores esenciales sobre los cuales versa la investigación, porque concebimos al sujeto como producto de una sociedad que, a su vez, solo puede desarrollarse a partir de su intervención activa. [...]
Subject of learning, mathematical knowledge, infantile Literature, language, education and culture, each one of them, its relation and its interdependence, they are essential factors on which turns the investigation, because we conceived to the subject like product of a society that, as well, single can be developed from its active intervention. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  

Documentos de investigación : Encontrados 246 registros   inicioanterior214 - 223siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.