Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 39 registros  inicioanterior30 - 39  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
30.
105 p, 1.5 MB Mitjans de Comunicació i identitat comarcal a l'Anoia / Pérez Fernández, Sergio ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Mitjans de Comunicació i identitat comarcal a l'Anoia" és un estudi sobre el paper dels mitjans de comunicació locals a l'hora d'afavorir la cohesió i el sentiment de pertinença a l'Anoia entre les diferents realitats territorials que hi conviuen. [...]
"Medios de Comunicación e identidad comarcal en la Anoia" es un estudio sobre el papel que los medios de comunicación locales han tenido para favorecer la cohesión y el sentimiento de pertenencia a la comarca de la Anoia entre las diferentes realidades territoriales que la componen. [...]
"Media and regional identity in Anoia" is a research about the task done by local media in order to create a regional identity in Anoia, a country region in Catalonia. This region, originally planned in 1930s and restored in 1987, has agglutined diferent terriorial identities that have been historically unlinked.

2015
Grau en Periodisme [971]  
31.
96 p, 965.6 KB Marca personal : Els secrets de l'èxit i la fama en el sector musical / Moreno Martínez, Sara ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta recerca és dur a terme una exploració sobre la relació entre la marca personal i l'èxit i la fama en el sector musical. Una recerca acadèmica sobre els conceptes principals ha permès crear un model de marca personal i canals de comunicació, especialment online, per a professionals del sector musical. [...]
El propósito de esta investigación es llevar a cabo una exploración sobre la relación entre la marca personal y el éxito y la fama en el sector musical. Una investigación académica sobre los conceptos principales ha permitido crear un modelo de marca personal y canales de comunicación, especialmente online, para profesionales del sector musical. [...]
The purpose of this research is to carry out an exploration of the relationship between personal brand and success and fame in the music industry. The academic research on the main concepts has allowed us to create a template of personal brand and communication channels, particularly online, for music industry professionals. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
32.
62 p, 61.2 MB La imagen del hombre en la publicidad : la evolución de la percepción de masculinidad / Sarmiento Almirall, Cristina ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'evolució del perfil de masculinitat ha sigut constant i progressiva a partir dels canvis que ha patit la societat. La publicitat s'ha et ressò d'aquests perfils i ha promulgat la seva divulgació. [...]
La evolución del perfil de la masculinidad ha sido constante y progresiva a partir de los cambios que ha sufrido la sociedad. La publicidad se ha hecho eco de dichos perfiles y ha promulgando su divulgación. [...]
The evolution of the profile of masculinity has been constant and progressive depending on the changes society has suffered from. Advertising has echoed those profiles and has enacted its disclosure. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
33.
112 p, 1.9 MB Entre la retòrica i la neurociència : buscant el discurs polític perfecte (Part I) / Salvadó Calvo, Mariona ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén analitzar si, allò que estableix la retòrica respecte als discursos polítics, té justificació des de la neurociència mitjançant una investigació qualitativa. Aquesta part del treball està dedicada a la retòrica. [...]
Este trabajo pretende analizar si, todo lo que se establece en retórica en cuanto a los discursos políticos, tiene una justificación desde la neurociencia mediante una investigación cualitativa. Esta parte del trabajo está dedicada a la retórica. [...]
This research work tries to analyze if, all the issues established by rhetorics and related with political speeches, has a neurological justification, by doing a qualitative research. This part of the project is focused on rhetoric. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
34.
239 p, 7.2 MB Entre la retòrica i la neurociència : buscant el discurs polític perfecte (Part II) / Roquerols Gómez, Marta ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén analitzar si, allò que estableix la retòrica respecte als discursos polítics, té justificació des de la neurociència mitjançant una investigació qualitativa. Aquesta part del treball se centra en analitzar aspectes anatòmics i fisiològics del cervell, i els processos cognitius que s'hi desencadenen, donant una explicació de per què uns discursos són més persuasius que uns altres.
Este trabajo busca analizar si, todo lo que se establece en retórica en cuanto a los discursos políticos, tiene una justificación desde la neurociencia mediante una investigación cualitativa. Esta parte del trabajo se centra en analizar aspectos anatómicos y fisilógicos del cerebro, y los procesos cognitivos que se desarrollan, dando una explicación de por qué unos discursos resultan más persuasivos que otros.
This research work tries to analyze if, all the issues established by rhetorics and related with political speeches, has a neurological justification, by doing a qualitative research. This part of the project is focused on analayzing the anatomical and fisiological aspects of the brain, and the cognitive processes developed, giving an explanation of why some speeches are mor persuasive than others.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
35.
97 p, 2.4 MB Instfluence me : Instagram i la comunicació d'influència / Huéscar Sánchez, Pau ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram ha aconseguit canviar el paradigma publicitari online a través del màrqueting d'influència. S'ha convertit en una eina indispensable per als plans de comunicació de nombroses marques. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer la eficàcia d'aquest tipus de màrqueting com a tècnica publicitària.
Instagram ha conseguido cambiar el paradigma publicitario online a través del marketing de influencia. Se ha convertido en una herramienta indispensable para los planes de comunicación de numerosas marcas. [...]
Instagram has changed the online advertising paradigm thanks to influence marketing. It has become an indispensable tool for communication plans of many brands. This project is born from the motivation to discover the effectiveness of this kind of marketing as an advertising technique.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
36.
107 p, 2.2 MB Les emocions com a tècnica publicitària "Estrategies que fan por" / González Méndez, Blanca ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les emocions juguen un paper molt important a l'hora de prendre decisions, es per això que els professionals de la publicitat les utilitzen en les seves estratègies. El treball es centra en l'emoció de la por com a recurs publicitari i tracta d'investigar quins sectors comercials l'utilitzen com a recurs persuasiu i quines son les tècniques més efectives per tal de convèncer els consumidors mitjançant aquesta emoció.
Las emociones juegan un papel muy importante a la hora de tomar determinadas decisiones, es por esto que los profesionales de la publicidad las utilizan en sus estrategias. El trabajo se centra en la emoción del miedo como recurso publicitario y trata de investigar cuales son los sectores comerciales que la utilizan como recurso persuasivo y que técnicas son las más efectivas para convencer a los consumidores mediante esta emoción.
The emotions play an important role in making decisions, for this reason many marketing professionals use them in their advertising strategies. This project is about investigating the emotion of fear as advertising resource. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
37.
73 p, 45.2 MB Proposta de comunicació digital per al restaurant Ethnic Food / González Cano, Amanda ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en el disseny d'un pla estratègic i tàctic de comunicació digital per a l'empresa de restauració de menjar ràpid francesa Ethnic Food , que pretén portar a la xarxa el boca - orella que tant li ha aportat a la marca des de la seva fundació amb el fi de donar-li visibilitat a les diferents Xarxes Socials.
Este proyecto consiste en el diseño de un plan estratégico y táctico de comunicación digital para la empresa de restauración de comida rápida francesa Ethnic Food, que pretende llevar a la red el boca-oreja que tanto le ha aportado a la marca desde su fundación con el fin de darle visibilidad en las diferentes Redes Sociales.
This project is about designing a strategic and tactic digital plan for a fast-food restoration French company Ethnic Food. Which pretends to take its word-of-mouth strategy, wich has brought a lot to the brand since its foundation, to the Internet. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
38.
158 p, 3.4 MB La importància dels esdeveniments com a eines de comunicació de les empreses / Formosa Vallina, Cristina ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball d'investigació sobre la rellevància dels esdeveniments presencials com a eines de comunicació de les empreses amb els seus públics interns i externs. Es parteix de l'afirmació que actualment les empreses estan invertint en aquest tipus de comunicació i volem saber el pes que exerceix en termes d'eficàcia comunicativa estudiant principalment el rol dels següents components intrínsecs dels esdeveniments i congressos que són : la comunicació interpersonal i el Networking professional presencial.
Trabajo de investigación sobre la relevancia de los eventos presenciales como herramientas de comunicación de las empresas con sus públicos internos y externos. Se parte de la afirmación que actualmente las empresas están invirtiendo en esta tipología de comunicación y queremos saber el peso que ejercen en términos de eficacia comunicativa estudiando principalmente el rol de los siguientes componentes intrínsecos de los eventos y congresos que son: la comunicación interpersonal y el Networking profesional presencial.
Research on the importance of live events as tools of communication within companies with their internal and external audiences. Firstly based on the claim that companies are currently investing in this kind of communication, we want to know its relevance in terms of communication effectiveness mainly studying the role of two intrinsic components of events and congresses which are: interpersonal communication and face professional Networking.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
39.
41 p, 522.4 KB Formació de biofilms i risc sanitari en sistemes de distribució d'aigua / Morató Farreras, Jordi ; Mas Gordi, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Soler, Manuel A., dir.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
7 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 39 registros   inicioanterior30 - 39  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
6 Morato, Jordi
1 Morató, Jordi (Morató Bullido),
37 Morató, Jordi,
1 Morató, Josep
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.