Proposta de comunicació digital per al restaurant Ethnic Food
González Cano, Amanda
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Propuesta de comunicación digital para el restaurante Ethnic Food |
Título variante: |
Digital comunication proposal of for Ethnic Food Restaurant |
Fecha: |
2015 |
Descripción: |
73 pag. |
Resumen: |
Aquest projecte consisteix en el disseny d'un pla estratègic i tàctic de comunicació digital per a l'empresa de restauració de menjar ràpid francesa Ethnic Food , que pretén portar a la xarxa el boca - orella que tant li ha aportat a la marca des de la seva fundació amb el fi de donar-li visibilitat a les diferents Xarxes Socials. |
Resumen: |
Este proyecto consiste en el diseño de un plan estratégico y táctico de comunicación digital para la empresa de restauración de comida rápida francesa Ethnic Food, que pretende llevar a la red el boca-oreja que tanto le ha aportado a la marca desde su fundación con el fin de darle visibilidad en las diferentes Redes Sociales. |
Resumen: |
This project is about designing a strategic and tactic digital plan for a fast-food restoration French company Ethnic Food. Which pretends to take its word-of-mouth strategy, wich has brought a lot to the brand since its foundation, to the Internet. Its objective is to get visibility trought the diferent social networks. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Comunicació ;
Estratègia ;
Xarxes Socials ;
Visibilitat de marca ;
Boca-orella ;
Publicitat |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2015-09-07, última modificación el 2023-07-20