Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 80 registros  inicioanterior71 - 80  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
71.
54 p, 991.5 KB Del malvat Al Asad al terrible Estat Islàmic: L'enfocament fluctuant de la premsa catalana des de l'inici del conflicte sirià / Burgaya Balaguer, Ot ; Solé, Albert, 1962- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Explicar com la premsa editada a Catalunya ha tractat i cobert el conflicte sirià des del seu inici l'any 2011. Entendre quines han sigut les causes que han provocat el canvi de focus informatiu de la guerra de Síria en pro de centrar l'atenció mediàtica en notícies sobre l'Estat Islàmic.
Explicar cómo la prensa editada en Cataluña ha tratado en conflicto sirio des de su inicio en el año 2011. Entender cuáles han sido las causas que han provocado el cambio de foco informativo de la guerra de Siria en pos de centrar la atención mediática en noticias sobre el Estado Islámico.
Explain how the press published in Catalonia talked about the Syrian conflict from it's begining in 2011. Understanding what causes has modify the informative focus about Syrian war towards Islamic State news media attention.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
72.
196 p, 24.9 MB Instagram va a la moda : estudi d'usuàries prescriptores i marques de moda en aquesta xarxa social / Campos Alonso, Lidia ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia com la xarxa social d'Instagram s'ha convertit en un aparador de venda per a les marques de moda, gràcies a les col·laboracions que aquestes realitzen amb Instagramers, usuaris que amb les seves publicacions a Instagram, influencien a milers de seguidors. [...]
Este trabajo estudia cómo la red social Instagram se ha convertido en un escaparate de venta para las marcas de moda, gracias a las colaboraciones que éstas realizan con Instagramers, usuarios que con sus publicaciones en Instagram, influencian a miles de seguidores. [...]
This project analyses how Instagram has become a successful showcase for fashion brands thanks to Instagramers, users who can reach - and influence - thousands of followers with their posts. In this way, fashion brands establish emotional links with users and instagramers become referents and brand prescribing. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
73.
64 p, 1.7 MB Moda 2.0 : la recepción de los blogs de moda por parte de las audiencias españolas / Luque Aparicio, Ariadna ; Ferrer, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'exitosa blogosfera de moda va aparèixer fa uns anys però, a poc a poc, està aconseguint una gran expansió i una virtuosa consolidació. Amb l'aparició dels blogs de moda, aquest sector ha canviat les formes de comunicar-se i de relacionar-se amb el públic. [...]
La exitosa blogosfera de moda apareció hace unos años pero, poco a poco, está consiguiendo una gran expansión y un virtuoso afianzamiento. Con la aparición de los blogs de moda, este sector ha cambiado sus formas de comunicarse y relacionarse con el público. [...]
The successful blogosphere appeared a few years ago but, little by little, it is achieving a big expansion and a virtuous consolidation. With the appearance of the fashion blogs, this sector has changed its forms of communicating and interacting with the public. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
74.
160 p, 8.2 MB La figura de la mujer en la publicidad de moda : Análisis de tres revistas : Vogue, Elle y Telva / Grao Moles, Sara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la imatge de la dona a la publicitat de moda de tres revistes femenines, Vogue, Elle y Telva, i durant vuit anys, des del 2007 fins el 2014. S'han estudiat variables com la presencia de l'eslògan, els rols i estereotips de les models, el context en el que apareixen i aspectes visuals així com el color, el nombre d'elements, el llenguatge corporal i el nivell de nuesa de les dones. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la imagen de la mujer en la publicidad de moda de tres revistas femeninas, Vogue, Elle y Telva, y durante ocho años, desde 2007 hasta 2014. Han estudiado variables como la presencia del eslogan, los roles y estereotipos de las modelos, el contexto en el que aparecen y aspectos visuales así como el color, el número de elementos, el lenguaje corporal y el nivel de desnudez de las mujeres. [...]
This research analyzes the women's image in fashion advertising of three females' magazines, Vogue, Elle and Telva, during eight years, from 2007 to 2014. It has been studied variables such as the presence of slogan, roles and stereotypes of models, the context which they appear and visual aspects as color, number of elements, body language and the level of women's nakedness. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
75.
49 p, 1.5 MB Fotoperiodisme a les revistes femenines de moda i representació de les dones : anàlisi de Vogue España / García Oliván, Eva ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball investiga com representa la revista Vogue España a la dona en dos moments històrics diferents. Es fa un estudi comparatiu dels exemplars de dues etapes: de juny de 1993 i agost de 1997 i; febrer de 2011 i març de 2013. [...]
Este trabajo investiga como representa la revista Vogue España a la mujer en dos momentos históricos diferentes. Se realiza un estudio comparativo de los ejemplares de dos etapas: de Junio de 1993 y Agosto de 1997 y; Febrero de 2011 y Marzo de 2013. [...]
This work investigates how Vogue Spain represents women in two different historical moments. A comparative study was performed by two-stage samples: June 1993 and August 1997 and; February 2011 and March 2013. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
76.
66 p, 2.0 MB Uso de los eventos en el sector de la moda para la generación de publicity y la creación de imagen positiva / Ureña Pérez de Villar, Marina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esdeveniments són una de les tècniques de relacions públiques més utilitzades en el sector de la moda. Hi ha una sèrie d'esdeveniments, també anomenats pseudoesdeveniments per ésser de naturalesa organitzada i no aleatòria, propis d'aquest sector que tenen com a principal objectiu generar publicity, és a dir, repercussió als mitjans. [...]
Los eventos son una de las técnicas de relaciones públicas más utilizadas en el sector de la moda. Existen una serie de eventos, también denominados pseudoeventos por ser de naturaleza organizada y no aleatoria, propios de este sector que tienen como principal objetivo generar publicity, es decir, repercusión en los medios. [...]
Events are one of the most used public relations techniques in the fashion industry. There's a serie of events, also called pseudoevents because they are organized and don't happen by chance, whose main objective is to generate publicity, namely media coverage. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
77.
85 p, 5.6 MB Les marques del sector de la moda: influència dels bloggers en la seva imatge i notorietat / Rua Pareja, Jesús ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest document es presenta una recerca que intenta donar resposta a una hipòtesi inicial: utilitzar bloggers al sector de la moda fa que aquesta sigui vista d'una manera més propera pels consumidors potencials. [...]
En este documento se presenta una investigación que intenta dar respuesta a una hipótesis inicial: utilizar bloggers en el sector de la moda hace que ésta sea vista de una manera más cercana para los consumidores potencionales. [...]
The research presented on this paper aims to validate the following initial hypothesis: using bloggers in the fashion industry makes it look closer to potential costumers. A theoretical framework has been created mainly focusing on new technologies, the Internet and the impact and changes these have brought in communication for companies. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
78.
90 p, 2.9 MB Estudio del Departamento de Comunicación de una empresa de moda : Stradivarius / Huertas Ferri, Alejandro ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Stradivarius és una de les empreses destacades dins del panorama nacional de la moda, i gràcies a la seva contínua expansió està adquirint el mateix paper a nivell internacional. El seu Departament d'Imatge i Comunicació està sent un dels grans causants d'aquesta expansió. [...]
Stradivarius es una de las empresas destacadas dentro del panorama nacional de la moda, y gracias a su continua expansión está adquiriendo el mismo rol a nivel internacional. Su Departamento de Imagen y Comunicación está siendo uno de los grandes causantes de esta expansión. [...]
Stradivarius is one of the leading companies in the national fashion scene, thanks to its continued expansion is taking on the same role at the international level. Its Image and Comunnication Department is still one of the major causes of this expansion. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
79.
88 p, 1.8 MB Determinar qué tipo de imágenes de moda exhibidas en Pinterest propician la intención de compra / Benedetti, Alexandra ; Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'ha decidit aprofundir en una xarxa que a més de fer soroll per la seva nova proposta, està generant trànsit a pàgines webs que ofereixen venda online dels seus productes: Pinterest.
Se ha decidido profundizar en una red que además de hacer ruido por su novedosa propuesta, está generando tráfico a páginas webs que ofrecen venta online de sus productos: Pinterest.

2013  
80.
64 p, 12.4 MB Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España : estudio de caso Mango / Romero Romero, Susana ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la revolució digital van apareixe noves eines informàtiques i plataformes q donen lloc a les jnteraccions en línea, com les xarxes socials i Blogs, aquestes han canviat la manera de comunicació entre les marques i les seves audiències. [...]
La revolución digital trae consigo nuevas herramientas y plataformas que dan lugar a interacciones Online, como Redes sociales y Blogs, éstas han cambiado la forma de comunicación entre las marcas y sus públicos. [...]

2013  

Documentos de investigación : Encontrados 80 registros   inicioanterior71 - 80  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.