Determinar qué tipo de imágenes de moda exhibidas en Pinterest propician la intención de compra
Benedetti, Alexandra
Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2013
Descripción: 88 p.
Resumen: S'ha decidit aprofundir en una xarxa que a més de fer soroll per la seva nova proposta, està generant trànsit a pàgines webs que ofereixen venda online dels seus productes: Pinterest.
Resumen: Se ha decidido profundizar en una red que además de hacer ruido por su novedosa propuesta, está generando tráfico a páginas webs que ofrecen venta online de sus productos: Pinterest.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Colección: Treballs de màster i postgrau. Màster en Estrategia i Creativitat Digital
Documento: masterThesis
Materia: Pinterest ; Moda - Màrqueting ; Dones consumidores

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/216938


88 p, 1.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Comunicación. Trabajos de Fin de Máster

 Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2017-11-06



   Favorit i Compartir