Determinar qué tipo de imágenes de moda exhibidas en Pinterest propician la intención de compra
Benedetti, Alexandra
Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2013
Description: 88 p.
Abstract: S'ha decidit aprofundir en una xarxa que a més de fer soroll per la seva nova proposta, està generant trànsit a pàgines webs que ofereixen venda online dels seus productes: Pinterest.
Abstract: Se ha decidido profundizar en una red que además de hacer ruido por su novedosa propuesta, está generando tráfico a páginas webs que ofrecen venta online de sus productos: Pinterest.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Series: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Pinterest ; Moda - Màrqueting ; Dones consumidores



88 p, 1.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2022-07-09



   Favorit i Compartir