Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 1,816 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
2.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
3.
3 p, 96.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar les habilitats apreses en el màster en un àmbit professional.
The aim of this module is to develop the learned abilities of the master in a professional field.
Desarrollar las habilidades aprendidas en el máster en un ámbito profesional.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
4.
4 p, 103.2 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball. [...]
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan. [...]
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
5.
5 p, 111.1 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
This module aims to lay the research foundations about the different aspects associated with the contents in the digital era, the industries that create them and the audiences that consume them. This transversal knowledge acts as a basis for the focus placed on the different aspects that are deepened in the optional modules.
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
6.
5 p, 105.7 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Coromina, Òscar ; Prado Pico, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes, analítica web i anàlisi de continguts de plataformes digitals.
This module deepens the knowledge of the techniques of audience studies, product testing, web analytics and content analysis of digital platforms.
Este módulo profundiza en los conocimientos de las técnicas de los estudios de audiencia, testeo de productos, analítica web y análisis de contenidos de plataformas digitales.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
7.
5 p, 106.8 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emilio ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
8.
4 p, 106.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos Del Pino, Maria Carmen ; Marca Francès, Guillem ; Gifreu, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
9.
6 p, 111.2 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sa, Fernanda ; Marca Francès, Guillem ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
10.
5 p, 108.7 KB Llenguatge Multimèdia [105020] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
The basic objectives of the subject are: Provide basic knowledge about languages in digital media, with special emphasis on their specificities of a technological and cultural nature. To deepen in the specific techniques and knowledge necessary for the creation of contents in digital media. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como herramienta eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 1,816 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.