Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 66 registros  inicioanterior21 - 30siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
21.
5 p, 104.4 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Escotorin Soza, G. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
22.
6 p, 109.1 KB Neurologia del llenguatge [101710] / Kulisevsky, Jaime ; Faixa Sol, Carlota ; García Sánchez, Carmen ; Marí Vico, Rosana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El temari estudia els principals sistemes funcionals cerebrals i les conseqüències de la seva desorganització a causa de lesions o malalties del sistema nerviós central, amb la finalitat de preparar els alumnes per a l'estudi sistemàtic de la patologia del llenguatge originada per aquestes lesions i també introduir-los en les tècniques específiques de rehabilitació dels corresponents trastorns. [...]
The syllabus studies the main functional brain systems and the consequences of their disorganization due to injuries or diseases of the central nervous system, in order to prepare students for the systematic study of language pathology (aphasiology) caused by these injuries and also introduce them into the specific rehabilitation techniques of the corresponding disorders. [...]
El temario estudia los principales sistemas funcionales cerebrales y las consecuencias de su desorganización debido a lesiones o enfermedades del sistema nervioso central, con el fin de preparar a los alumnos para el estudio sistemático de la patología del lenguaje originada por estas lesiones y también introducirlos en las técnicas específicas de rehabilitación de los correspondientes trastornos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
23.
8 p, 115.6 KB Anatomia i fisiologia dels òrgans de la veu i la parla [101701] / Reig Vilallonga, Josep ; García Alias, Guillermo ; Serra Le Cheualier, Christelle ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura Anatomia i Fisiologia dels òrgans de la veu i de la parla és de primer curs i desenvolupa el coneixement de les característiques generals de l'estructura i de la funció de les estructures involucrades en la producció de la veu i de la parla : l'aparell respiratori, l'aparell fonador i els òrgans de l'articulació i la ressonància. [...]
La asignatura Anatomía y Fisiología de los órganos de la voz y del habla es de primer curso y desarrolla el conocimiento de las características generales de la estructura y de la función de las estructuras involucradas en la producción de la voz y del habla: el aparato respiratorio, el aparato fonador y los órganos de la articulación y la resonancia. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
24.
9 p, 118.5 KB Anatomia i fisiologia del sistema nerviós [101700] / García Alias, Guillermo ; Reig Vilallonga, Josep ; Serra Le Cheualier, Christelle ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura Anatomia i Fisiologia del Sistema Nerviós és de primer curs i desenvolupa el coneixement de les característiques generals de l'estructura i de la funció del Sistema Nerviós i de manera especial d'aquelles de les seves porcions involucrades en el control de la producció de la veu i de la parla, i de la generació del llenguatge. [...]
La asignatura Anatomía y Fisiología del Sistema Nervioso es de primer curso y asienta las bases para el conocer las características generales de la estructura y de la función del Sistema Nervioso y de manera especial de aquellas estrucuturas involucradas en el control de la producción de la voz y del habla, y de la generación del lenguaje. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
25.
5 p, 105.9 KB Mètodes d'investigació en logopèdia [101691] / Vives Brosa, Jaume ; Losilla Vidal, Josep Maria ; Oliveras Boté, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S' espera que al finalitzar l'assignatura l'estudiant sigui capaç de: 1. Comprendre els supòsits en els que es basa la lògica de la investigació científica. 2. Diferenciar les alternatives metodològiques usades en la investigació en logopèdia. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura el estudiante sea capaz de: 1. Comprender los supuestos en los que se basa la lógica de la investigación científica. 2. Diferenciar las alternativas metodológicas usadas en la investigación en logopedia. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
26.
4 p, 118.5 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la pre-adolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. [...]
- Conocer las líneas generales de desarrollo humano desde el nacimiento hasta la pre-adolescencia. - Determinar los principales hitos que se alcanzan en las distintas etapas del desarrollo. - Conocer los procesos implicados en el desarrollo en distintos contextos socioculturales.

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
27.
4 p, 100.3 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documentos
28.
4 p, 100.6 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documentos
29.
4 p, 99.9 KB Trastorns de la Veu [43615] / Vila, Josep M. 1962- (Josep Maria) ; Bataller Prim, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general del mòdul és ampliar els coneixements i habilitats de l'estudiant en la fisiologia i acústica de la veu humana i en la patologia i clínica vocal. Es revisen els avenços la prevenció, exploració i tractament logopèdic i interdisciplinari de les alteracions de la veu, així com en els programes d'educació i optimització de la veu.
El objetivo general del módulo es ampliar los conocimientos y habilidades del estudiante en la fisiología y acústica de la voz humana y en la patología y clínica vocal. Se revisan los avances la prevención, exploración y tratamiento logopédico y interdisciplinario de las alteraciones de la voz, así como en los programas de educación y optimización de la voz.

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documentos
30.
4 p, 101.4 KB Treball de Final de Màster [43613] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Desenvolupar un treball d'avaluació, intervenció, un projecte d'investigació o fer una revisió teòrica sistemàtica d'alguns dels àmbits dels trastorns de la comunicació i del llenguatge relacionat amb les pràctiques externes o amb les linies d'investigació propies del professorat del màster. [...]
Desarrollar un trabajo de evaluación, intervención, un proyecto de investigación o hacer una revisión teórica sistemática de algunos de los ámbitos de los trastornos de la comunicación y del lenguaje relacionados con las prácticas externas o con las línias de investigación própias del profesorado del máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 66 registros   inicioanterior21 - 30siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.