Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 224 registros  inicioanterior93 - 102siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
93.
13 p, 143.7 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Pla Rius, Maria Inmaculada ; González-Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Nuria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
94.
5 p, 109.6 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martinez Capon, Inés ; Giralt Romeu, Mireia ; Martinez Angli, Raul ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
95.
7 p, 116.0 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
96.
7 p, 143.4 KB Pràcticum I [102022] / García Gracia, Maribel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els i les estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs/es professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social en que s'ubica l'escola, l'anàlisi de la gestió i organització del centre i les dinàmiques d'aula. [...]
The fundamental goal of Pràcicum 1 is that the students, as a group, take a first contact as future professional with a school and make a global observation of three basics aspects: the social setting,i the management and school organization and the classroom interactions. [...]
Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer contacto, como futuros/as profesionales, con un centro escolar y hagan una observación de carácter global de tres aspectos fundamentales: el entorno social de la escuela, una aproximación rigurosa y sistemática a la observación y análisis a la realidad educativa y organizativa un centro escolar y a las dinámicas de aula. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
97.
6 p, 113.6 KB Pràcticum II [102021] / García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon (Practicum II) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 0-3 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement de l'escola bressol i la intervenció docent a l'aula. [...]
The second internship (Practicum II) is designed to provide students with an overview of the 0-3 infants and educational processes that take place in it. The content of these practices focus on knowledge and practitioners intervention in the nursery. [...]
Las prácticas de segundo (Practicum II) están pensadas para que el alumnado adquiera una visión general del ciclo 0-3 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
98.
6 p, 113.3 KB Pràcticum III [102020] / García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third internship (Practicum III)ise designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
99.
8 p, 122.5 KB Els centres educatius d'educació infantil [102012] / Suárez Rivarola, Cecilia Inés ; Forestello, Ana María ; Ballesteros Ventura, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a analitzar la situació de qualsevol tipus d'institució educativa (centres, programes i projectes) per a la infància, en els sistemes educatius de la Unió Europea, fent especial èmfasi en els sistemes català i espanyol. [...]
The course is aimed at analyzing the situation of any educational institution (schools, programs and projects) for children in the educational systems of the European Union, with particular emphasis on systems Catalan and Spanish. [...]
La asignatura está orientada a analizar la situación de cualquier tipo de institución educativa (centros, programas y proyectos) para la infancia, en los sistemas educativos de la Unión Europea, haciendo especial énfasis en los sistemas catalán y español. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
100.
7 p, 133.0 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodríguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán, Josep Antoni ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Noguera, Ingrid ; Lopez Garcia, Xavi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir el alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
101.
8 p, 123.8 KB Context social i gestió escolar [102007] / García Gracia, Maribel ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Context Social i Gestió Escolar està orientada a comprendre les relacions entre educació i societat, i més particularment, la influència de les desigualtats socials i de l'entorn sobre l'alumnat i les escoles. [...]
The Social Context and School Management course is aimed at understanding the relationship between education and society, and more particularly, the influence of social inequality and the environment on students and schools. [...]
La asignatura Contexto Social y Gestión Escolar está orientada a comprender las relaciones entre educación y sociedad, y más particularmente, la influencia de las desigualdades sociales y del entorno sobre el alumnado y las escuelas. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
102.
6 p, 114.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 224 registros   inicioanterior93 - 102siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.