Results overview: Found 1 records in 0.03 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
129 p, 1.3 MB Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada? / Solórzano, Fernando ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...]
Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...]
Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]

2019  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.