Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 952.8 KB Aprender gramática mientras se escribe : actividad metalingüística y proceso de escritura cooperativa en el marco de una secuencia didáctica / Tormo Guevara, Elisa (IES Salvador Gadea (Aldaia, Valencia))
Este artículo explora la actividad metalingüística que se desencadena en el proceso de composición escrita cooperativa de una reseña por parte de alumnos de secundaria en el marco de una secuencia didáctica. [...]
This article explores the metalinguistic activity that is triggered in the process of cooperative writing of a review by Secondary students within an instructional sequence. The intervention combines explicit metalinguistic reflection tasks with language use tasks in a writing situation in small groups. [...]
Aquest article explora l'activitat metalingüística que es desencadena en el procés de composició escrita cooperativa d'una ressenya per part d'alumnes de Secundària en el marc d'una seqüència didàctica. [...]
Cet article explore l'activité métalinguistique déclenchée dans le processus coopératif de composition écrite d'une revue par des élèves d'Éducation Secondaire dans le cadre d'une séquence didactique. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.820
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020) , e820 (Articles)  
2.
11 p, 160.3 KB 25 anys de recerca en didàctica de la llengua / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'article es deriva de la conferència inaugural del Màster de Recerca en Educació, dictada el 19 de gener de 2017 a la Facultat de Ciències de l'Educació, Universitat Autònoma de Barcelona, en el marc de les celebracions pel 25 aniversari de la creació d'aquesta facultat.
This article is derived from the inaugural conference of the Master's Degree in Education Research given on January 19, 2017 in the Faculty of Education Sciences, Autonomous University of Barcelona, within the framework of the year-long celebrations for the 25th anniversary of the faculty.
El artículo se deriva de la conferencia inaugural del Máster de Investigación en Educación, dictada el 19 de enero de 2017 en la Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad Autónoma de Barcelona, en el marco de las celebraciones por el 25 aniversario de la creación de esta facultad.
L'article est issu de la conférence inaugurale du Master de recherche en éducation, publié le 19 Janvier 2017 la Faculté des sciences de l'éducation, Université de Barcelone, dans le cadre des célébrations du 25e anniversaire de la création de cette faculté.

2017 - 10.5565/rev/jtl3.721
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 9-19 (Invited Authors)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.