Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 8 registres trobats
Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
10 p, 2.0 MB Bessó digital d'un robot mòbil / Martínez Torres, Joan ; Ribas i Xirgo, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els bessons digitals són una representació virtual d'un sistema físic que es poden fer servir per simular-ne el comportament i observar-ne el rendiment en temps real. La representació virtual consisteix en un conjunt de paràmetres i un model matemàtic del sistema físic corresponent. [...]
Los gemelos digitales son una representación virtual de un sistema físico que se puede utilizar para simular su comportamiento y observar su rendimiento en tiempo real. La representación virtual consiste en un conjunto de parámetros y un modelo matemático del sistema físico correspondiente. [...]
Digital twins are a virtual representation of a physical system that can be used to simulate its behavior and observe its performance in real-time. The virtual representation consists of a set of parameters and a mathematical model of the corresponding physical system. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
11 p, 1.2 MB Dimension Defender / Molero Hoyos, Francisco ; Vázquez Bermúdez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego 3D para poder experimentar los diferentes procesos a seguir durante el desarrollo como pueden ser el diseño, la programación, la creación de modelos, etc. [...]
This Project consists on the creation of a 3D videogame in order to experiment the different processes to be followed during the development, such as design, programming, modeling, etc… Therefor it's been used the smallest possible amount of third party material, except music which due to time limitations couldn't be created. [...]
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc 3D per tal de poder experimentar els diferents processos a seguir durant el desenvolupament com poden ser el disseny, la programació, la creació de models, etc. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
12 p, 1.0 MB Brave//Soulless : Juego de Lucha / Maidanik, Elías ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el diseño, implementación y testing de una parte de un videojuego en 3D que hemos llamado Brave//Soulless, desarrollado sobre un motor estándar en la industria de los videojuegos: Unity3D. [...]
This proyect consists on designing, implementing and testing a part of Brave//Soulless, a 3D videogame developed with Unity3D, an engine that's become standard in the videogame industry. The project's objective is to create a videogame prototype in which to test the gameplay mechanics such as fighting against AI-controlled entities, movement in a 3D environment and interacting with switches that open new paths for the player to take.
Aquest projecte consisteix en el disseny, implementació i testing d'una part d'un videojoc en 3D que hem anomenat Brave // Soulless, desenvolupat sobre un motor estàndard en la indústria dels videojocs: Unity3D. [...]

2016-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 2.1 MB The Ancient Maze : Joc en primera persona / Ledesma Sánchez, Sergi ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Ancient Maze és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc per ordinador, en primera persona, per un sol jugador. L'aventura ofereix a l'usuari un entorn laberíntic capaç de captivar-lo. [...]
The Ancient Maze is a project about a first person single player PC videogame development. The adventure brings the user into a captivating labyrinth enviroment where only his orienteering skills and his astuteness will allow him to discover and accomplish the game objectives. [...]
The Ancient Maze es un proyecto que trata de la creación de un videojuego por ordenador, en primera persona, para un solo jugador. La aventura ofrece al usuario un entorno laberíntico capaz de cautivarle. [...]

2016-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
13 p, 1.1 MB Desarrollo de un prototipo de videojuego de lucha utilizando la realidad aumentada / Fernández Suárez, Cristian ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la actualidad existen multitud de videojuegos para móviles debido al boom de la telefonía móvil y a las facilidades que existen para poder crear tu propio videojuego y colgarlo en la tienda oficial ("Google Play" o "App store"). [...]
At present there are many mobile games due to the boom in mobile telephony and the facilities available to create your own game and hang it on the official store ("Google Play" or "App Store"). But in the realm of augmented reality there are few mobile games, this type of games are often more numerous in portables consoles and even on home consoles, especially due to the power of the hardware. [...]
En l'actualitat existeixen multitud de videojocs per a mòbils degut al boom de la telefonia mòbil i a les facilitats que existeixen per a poder crear el teu propi videojoc i penjar-lo en una tenda oficial com pot ser "Google Play" o "App store". [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
11 p, 972.7 KB Clan Battleground : Joc d'estratègia / Fernández Navas, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clan Battleground es un projecte que tracta de la creació d'un videojoc de rol inspirat en multijugador que permet als jugadors realitzar equips per derrotar al equip contrari. El projecte està realitzat en 3D i s'ha simplificat per poder realitzar-lo en el temps previst pel projecte. [...]
Clan Battleground es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de rol inspirado en multijugador que permite a los jugadores realizar equipos para derrotar al equipo contrario. El proyecto está realizado en 3D y ha sido simplificado para poder realizarlo en el tiempo previsto para el proyecto. [...]
Clan Battleground is a project which its aim is to create a videogame inspired in multiplayer role games allowing players to make teams to defeat the opposite team. The project is carried out in 3D and has been simplified in order to do it in the time allocated to the project. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
71 p, 7.9 MB Pessebre virtual : disseny i exportació / Bullon Clusella, Antoni ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte és una part d'un projecte més ampli consistent en estudiar un format gràfic que permeti exportar una escena modelada en Blender i importar aquesta mateixa escena en un entorn interactiu basat en Visual C++ amb OpenGL. [...]
Este proyecto es una de las dos partes de un proyecto más amplio que consistente en un formato gráfico que permita exportar una escena modelada en Blender y importar esta misma escena a un entorno interactivo basado en Visual C++ con OpenGL. [...]
This project is one of the two parts of a larger project that consists in a graphical format that allows to export a scene modeled in Blender and import this same scene in an interactive environment based on Visual C++ with OpenGL. [...]

2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.