Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 547.2 KB Sangre fresca publicitaria : True Blood y las transfusiones de la ficción / Rodríguez Ferrándiz, Raúl (Universitat d'Alacant. Departament de Comunicació i Psicologia Social)
El artículo analiza el concepto de transmedia storytelling en su dimensión publicitaria. En cierto modo, las narrativas transmediáticas, esto es, la diseminación de las tramas ficcionales a lo largo de soportes y plataformas diversos pero sinérgicos (letra impresa, cine, televisión), fueron empleadas en primer lugar en el mensaje publicitario, obligado a transmigrar por su carencia de un soporte exclusivo y a cambio por la vocación de colonizarlos a todos. [...]
This article discusses the concept of transmedia storytelling in its advertising dimension. In a way, transmedia narratives, that is, the fictional plots spreading across multiple but synergistic delivery channels (print, film, television) were first used in advertising, forced itself to transmigrate due to its lack of a single and exclusive medium and in exchange to the will of colonizing all of them. [...]
L'article analitza el concepte de transmedia storytelling en la seva dimensió publicitària. En certa manera, les narratives transmediáticas, això és, la disseminació de les trames ficcionals al llarg de suports i plataformes diversos però sinèrgics (lletra impresa, cinema, televisió), van ser emprades en primer lloc en el missatge publicitari, obligat a transmigrar per la seva manca d'un suport exclusiu i a canvi per la vocació de colonitzar-los a tots. [...]
True Blood (HBO, 2008), encara en emissió, i en tot l'univers ficcional que orbita al seu voltant. La diferència entre els productes culturals en si i les peces publicitàries encarregades de promocionar-los, com ja va veure premonitòriament Adorno, es dissol en un continu crosspromotional, que tendeix a emmascarar també els límits entre les estratègies corporatives i les intervencions del fan.

2012 - 10.7238/a.v0iM.1502
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 65-80  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
29 p, 2.9 MB An Icarus/Daedalus Dynamic : the construction of the father and of autobiographical truth in Alison Bechdel's Fun Home / García Serrano, Isabel ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The use of archival elements in Alison Bechdel's graphic memoir Fun Home (2006) has been amply studied by critics. However, little to no attention has been given to the role of intertextuality within the memoir. [...]
El uso de elementos archivísticos en la novela gráfica Fun Home (2006), de Alison Bechdel, ha sido estudiado ampliamente por la crítica. Sin embargo, se le ha prestado poca o ninguna atención a la función de la intertextualidad dentro de estas memorias. [...]
L'ús d'elements arxivístics en la novel·la gràfica Fun Home (2006), d'Alison Bechdel, ha estat estudiat àmpliament per la crítica. Això no obstant, se li ha dedicat poca atenció a la funció que la intertextualitat té en aquestes memòries. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.