Results overview: Found 1 records in 0.04 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
60 p, 1.7 MB Nike : los valores del Swoosh / Fernández Soler, Albert ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta conèixer quins son els valors de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Es revisa la bibliografia que tracta sobre quins son els seus origens, els seus objectius i la estrategia de comunicació que segueixen. [...]
Esta investigación trata de conocer cuáles son los valores de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Se revisa la bibliografia que trata sobre cuales son sus origenes, objetivos y estrategia de comunicación que siguen. [...]
This research tries to know which are the values of Nike through the study of 3 commercials. By reviewing the existing literature, we describe the origins of Nike, its objectives and its communication strategy. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.